استعلام بیمه سنهاب در بیمه دات کام

بیمه زنان خانه دار

بیمه زنان خانه دار

بیمه تامین اجتماعی یکی از بیمه های معروف و کارآمد برای همه است. بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی نیز یکی از این بیمه است. این بیمه برای خانم های خانه دار در گروه های سنی مختلف است. همانطور که می دانید خانم های خانه دار به مرور زمان دچار انواع بیماری ها و حوادث می شوند. بنابراین داشتن زنان خانه دار بیمه تامین اجتماعی برای آنها بسیار مهم است. برای داشتن این بیمه پس از امضای قرارداد باید از خدمات و مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.

در ادامه در مورد مزایای این نوع بیمه صحبت خواهیم کرد. سپس در مورد نحوه ثبت آنها بحث خواهد شد. پس اگر هنوز جزئی از زنان خانه دار هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از دغدغه های زنان خانه دار که شغل دیگری ندارد; داشتن بیمه است آنها می توانند در حین استفاده از جامعه بیمه از آینده و فرزندان خود حمایت کنند. بر این اساس گروه بانوان (مجرد یا متاهل) می توانند در گروه سنی 18 تا 50 سال از خدمات و محدوده بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت نسبت به ثبت نام بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار اقدام نمایید. با این کار می توانید از کاورهای بیمه تامین اجتماعی برای زمان بیمه استفاده کنید. درباره این سازمان در مقاله بیمه تامین اجتماعی بیشتر بدانید؟

معیارهای واجد شرایط بودن بیمه تامین اجتماعی برای زنان خانه دار

برای داشتن این بیمه، داشتن شرایط و ضوابط زیر ضروری است:

موقعیت های سر بیمه زنان خانه دار

اولین شرط واجد شرایط بودن برای بیمه برای زنان خانه دار، سن آنها است. خانم های خانه دار اگر بین 18 تا 50 سال سن دارند می توانند از این حرف بیمه استفاده کنند. بنابراین، ثبت نام بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار محدود به زنان جوان یا مسن است.برای زنان بالای 50 سال، سابقه درمان قبلی بیمه به حداکثر سن اضافه می شود. ما درخواست شما را به شرطی پذیرفتیم که معادل هر سال گذشته از 50 سال باشد. سابقه پرداخت بیمه قبلی. به این ترتیب، یک خانم خانه دار 55 ساله متقاضی قرارداد و خرید بیمه تامین اجتماعی، باید دارای سابقه پنج ساله پرداخت های قبلی بیمه زنان خانه دار باشد.

یکی از مهم ترین مزایای طرح بیمه برای خانم های خانه دار انتخاب خدمات پزشکی است. در صورتی که همسران متقاضی تحت تکفل پدر، مادر یا شوهر بوده و از مزایای درمانی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند، نیازی به پرداخت هزینه نگهداری فردی ندارند. می توانند با پرداخت هزینه درمان برای هر نفر به عنوان پیمانکار سازمان تامین اجتماعی از خدمات درمانی موسسات عمرانی استفاده کنند.

زنان خانه دار با حداقل 10 سال سابقه پرداخت می توانند بدون محدودیت سنی ثبت نام کنند.

زمان اجرای طرح بیمه زنان خانه دار

در واقع، بیمه Housewives یکی از شرکت های تابعه بیمهB Free Business Owners است. این بیمه بخشی از بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی است. اجرای این بیمه از سال 2007 آغاز شده است. بانوانی که این بیمه را خریداری کرده اند می توانند از خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی، خدمات فوت، خدمات پزشکی و ... استفاده کنند. کافی است ماهانه حدود 220000 تومان به شرکت بیمه پرداخت کنید.

بیمه زنان خانه دار برای چه کسانی خوب است؟

این بیمه برای خانم های خانه دار که همیشه در خانه کار می کنند مناسب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید شرایط زیر را مطالعه کرده و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. بیمه زنان خانه دار برای این زنان خوب است:

زنانی که کار نمی کنند و در هیچ سازمانی شاغل نیستند.افرادی که طبق قانون تامین اجتماعی با دریافت دستمزد از کارگاه ها کار می کنند.

زنانی که مدتی کار می کنند و سابقه بیمه دارند. اما اکنون آنها صاحب خانه هستند، می توانند با پرداخت هزینه تعیین شده بیمه زنان خانه دارA از خدمات ویژه بهره مند شوند.

رکوردهای قبلی بیمه برای زنان بیکار

خانم های خانه دار ممکن است قبل از عقد قرارداد و ثبت بیمه تامین اجتماعی سابقه پرداخت بیمه را داشته باشند، در این صورت سوابق قبلی آنها در زمان بازنشستگی لحاظ می شود.

از جنبه های مختلف زنان خانه دار بیمه بهره مند شوید

با ثبت نام بیمه تامین اجتماعی، زنان خانه دار می توانند از مزایایی مانند:

  1. بیمه از کار افتادگی بیمه
  2. فوت قبل و بعد از بازنشستگی (البته در صورتی که این شرط در قرارداد قید شده باشد).
  3. پس از پایان مدت قرارداد از مستمری برخوردار شوید
  4. استفاده از برگه درمان (در صورت پرداخت هزینه درمان فردی)

بنابراین، باید به یاد داشته باشید که زنان خانه دار بدون توجه به ثبت نام بیمه تامین اجتماعی نمی توانند از قراردادهای موقت مانند: کمک هزینه ازدواج، ایام بیماری و روزهای بارداری استفاده کنند. اما آنها می توانند از جنبه های دیگر بهره مند شوند.

موارد منفی بیمه زنان خانه دار

با تمام مزایای ذکر شده برای خانم های خانه دار بیمه; با این حال، معایبی برای آن وجود دارد. خوب است قبل از تهیه نامه بیمه موارد زیر را در نظر بگیرید:

از آنجایی که زن خانه دار شغل اقتصادی ندارد و ممکن است شوهرش درآمد بالایی نداشته باشد، پرداخت بیمه ممکن است برای همه مقدور نباشد.

قیمت بیمه ثابت نیست و امکان دریافت وام یا بازخرید آن وجود ندارد.

مبلغ و مستمری پرداختی به بازماندگان پس از فوت کم است و میزان این مبلغ بر اساس قانون انحصار وراثت تعیین خواهد شد.مجموعه شرایط سنی ممکن است برای همه زنان خانه دار در مناطق مختلف کشور مناسب نباشد. در واقع، خیلی آسان نیست. اکثر زنان خانه دار بالای 55 سال سن دارند. البته امکان بیمه شدن این افراد وجود دارد. اما شرایط شما خیلی مهم است.

در مورد مواردی از قبیل بارداری، بیماری و تصادف مبلغی به عنوان تعهد پرداخت نخواهد شد.

جمع آوری بازنشستگی و مستمری برای زنان خانه دار

خانم های خانه دار با بیست سال سابقه پرداخت بیمه می توانند با این بیمه تامین اجتماعی پس از 55 سالگی بازنشسته شوند و از این سازمان مستمری دریافت کنند. بنابراین بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار را می توان یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن در دوران بازنشستگی دانست.

درمان بیمه برای کودکان با زنان خانه دار بیمه

اگر شما خانه دار هستید و همسرتان در منطقه بیمه نیست، می توانید با پرداخت هر هزینه نگهداری از فرزندان خود با مراقبت بیمه مراقبت کنید.

امتیاز بیمه برای زنان خانه دار

کسر بیمه برای خدمات درمانی بیمارستانی 10 درصد و برای خدمات درمانی بیمارستانی 30 درصد است بنابراین در هر یک از این شرایط زنان بیکار نیز می توانند از خدمات خانه دار بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.

ارزش بیمه برای خانم های خانه دار در سال 1401 چقدر است؟

حق بیمه زنان خانه دار در سال 1401 طبق فرمول زیر محاسبه می شود:

حداقل دستمزد روزانه 1401 در ماه (31 یا 30 روز) * نرخ انتخابی سهم بیمه = مبلغ پرداختی زنان خانه دار بیمه (اجاره بیمه) در ماه

بنابراین زنان خانه دار می تواند با پرداخت بیمه حداقل 318 هزار تومان از مزایای بازنشستگی در پایان استفاده کند. (این مقدار به روز خواهد شد.)

نکته حائز اهمیت این است که اگر حقوق انتخابی متقاضی بالاتر از حداقل دستمزد مصوب کمیسیون عالی باشد، ارزش حقوق انتخابی نسبت به حداقل کاری که کمیسیون عالی در این سال ها تصویب کرده است در نظر گرفته می شود.حداقل حقوق روزانه برای یک سال چقدر است؟

حداقل دستمزد روزانه توسط وزارت کار و امور اجتماعی و تعاون تعیین می شود. نرخ سهم انتخابی بیمه به فرد بستگی دارد. از بین سه گزینه 12، 14 و 18 انتخاب خواهد شد که در قسمت قبل به وضوح توضیح داده شده است. سپس این دو عدد در تعداد روزهای یک ماه ضرب شده و مبلغ پرداختی ماهانه مشخص می شود.

مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار

اگر خانه دار هستید یا مدتی کار می کنید و همچنین سابقه پرداخت هزینه های بیمه را دارید، می توانید با مراجعه حضوری به کارگزاران تامین اجتماعی یا از طریق اینترنت و سایت https:/ /eservices.tamin.ir/ ثبت نام کنید. .

پس از ورود به سایت از طریق منوی بالا بر روی "بیمه کلیک کنید تا وارد قسمت ویژه بیمه شده سپس روی زنان خانه دار کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت نام کنید.

مدارک مهم برای تهیه بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار

قبل از مراحل ثبت نام بیمه زنان خانه دار باید مدارک لازم را تهیه کنید که به شرح زیر است:

  • مدرک تولد و کپی از تمام صفحات شما
  • کارت ملی و کپی آن
  • یک قطعه عکس سه در چهار
  • فرم کلی مربوط به بیمه زنان خانه دار است

پس از تهیه مدارک و مراجعه به یکی از مراکز مجاز بیمه-تامین اجتماعی در شهر محل سکونت خود، می توانید برای ثبت نام بیمه زنان خانه دار اقدام کنید.

علاوه بر این می توانید دفترچه بیمه را درخواست کنید. برای این، شما باید یک گزینه درمانی را انتخاب کنید. اگر سابقه بیمه دارید؛ شما باید مدت زمان رکوردهای قبلی خود را به کارگزار اطلاع دهید. با انجام این فرآیند و انتخاب نوع درصد بیمه به صورت 12، 14 یا 18 درصد و دانستن مزیت های هر یک از آنها، مراحل ثبت نام و تهیه بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار را ادامه دهید.چگونه بیمه زنان خانه دار را تهیه کنیم؟

در صورت تمایل به تهیه بیمه زنان خانه دار روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات وارد شود. در اسرع وقت کارشناسان بیمه.com با شما تماس خواهند گرفت و مراحل ثبت نام شما در این بیمه انجام می شود:

https://bimeh.com/landings/zananekhanedar/

میزان مستمری زنان خانه دار

شاید یکی از سوالات و ابهامات اصلی در مورد میزان مستمری زنان خانه دار و نحوه محاسبه آن باشد. زنانی که برای ثبت نام زنان خانه دار روی می آورند بیمه تامین اجتماعی; در حین استفاده از جوامع بیمه، آنها به سرمایه گذاری و دریافت حقوق و مستمری پس از بازنشستگی چشم دارند. در واقع آنها می توانند تجهیزات خود را در آن زمان تهیه کنند.

شرایط بازنشستگی بیمه زنان خانه دار چیست؟

خانم هایی که 45 سال سن دارند و 30 سال سابقه کار دارند

خانم هایی که 55 سال سن دارند و کمتر از 20 سال سابقه کار دارند

افرادی که 42 سال سن دارند با 20 سال سابقه کار مشمول حمایت قانون کار می شوند

زنانی که 20 سال سابقه مستمر یا 25 سال سابقه متوسط دارند و در شرایط سخت و آسیب پذیر مشغول به کار هستند.

بانوان با 20 سال سابقه، بدون شرایط سنی بازنشستگی برای جانبازان

داشتن 55 سال سن و حداقل 5 سال سابقه کار متناسب با سنوات حقوقی بیمه

داشتن 35 سال سابقه بدون شرط سنی

زنان با کمتر از 20 سال سابقه و 45 سال سن برای ناتوانی عادی

زنان 55 ساله که سابقه پرداخت بیمه بین 10 تا 20 سال دارند می توانند برای بازنشستگی درخواست دهند. اما مستمری یک نفر برابر سنوات حقوق حق بیمه است. یعنی چیزی بین 10 تا 20 روز. اگر حقوق شما کمتر از حداقل باشد، امکان افزایش مالیات وجود ندارد.

خانم هایی که 55 سال سن دارند و سابقه کمتر از 10 سال دارند می توانند با پرداخت بیمه مابقی سنوات تا 10 سال با دریافت 10 روز حقوق بازنشسته شوند.در این شرایط میزان بازنشستگی بیمه زنان خانه دارA کمتر از حداقل حقوق مصوب شورای عالی است و امکان افزایش آن وجود ندارد.

شرایط بازنشستگی زنان خانه دار

باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان بیمه زنان خانه دار و حقوق بازنشستگی هر یک از آنها یکسان نیست و به شرایط متفاوتی بستگی دارد. موضوع اول درصد حق بیمه پرداختی در حین قرارداد است که به ترتیب 12، 14 و 18 درصد است که میزان بازنشستگی بیمه زنان خانه دار بسته به شرایط زیر متغیر خواهد بود:

اگر بیمه با سهم 12٪ باشد، قبل از بازنشستگی می میرید. هیچ مستمری به خانواده شما پرداخت نمی شود. برعکس، اگر بعد از بازنشستگی فوت کنید، خانواده شما می توانند از مستمری بیمه متوفی استفاده کنند.

کارگزار بیمه که به بیمه 14٪ کارمزد پرداخت کرده است. برخلاف مورد فوق فرقی نمی کند قبل از بازنشستگی فوت کنید یا بعد از آن. چه بخواهید چه نخواهید، برای خانواده شما حقوق بازنشستگی در نظر گرفته می شود. .

خانواده فرد بیمه که 18٪ بیمه را درست انتخاب می کند. همچنین در هر صورت یعنی در صورت فوت قبل یا بعد از بازنشستگی فردی که بیمه می شود می تواند مستمری را دریافت کند. علاوه بر این، شما تبدیل به یک فرد بیمه شده اید که هزینه بیمه 18٪ را پرداخت کرده است. شما همچنین می توانید از خدمات بهداشتی و پزشکی جامعه بهره مند شوید.

چند نکته مهم در مورد بیمه زنان خانه دار

این بیمه نوعی گروه برای زنان است که در دوران پیری و ناتوانی خود از حمایت و حمایت برخوردار می شوند. این خرید بیمه برای همه زنان به ویژه آنهایی که همسرانشان ثروتمند هستند توصیه می شود.

زنان و دختران تحت پوشش بیمه که همسران و پدران آنها فقط می توانند از بخش درمان بیمه استفاده کنند و سوابق برای آنها لحاظ نخواهد شد.اگر بیمه زنان خانه دار داشته باشند، می توانند یک رکورد برای بازنشستگی در نظر بگیرند.

زنان همچنین در صورت استفاده از مستمری بازماندگان (همسر بازماندگان) می توانند بیمه زنان خانه دار را خریداری کنند. همچنین در نهایت می توانند از مستمری بازماندگان و مستمری بازنشستگی همزمان بهره مند شوند.

زنان می توانند فرزندان خود را برای استفاده از خدمات پزشکی تحت پوشش قرار دهند. اگر همسرشان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نباشد و از کار افتاده یا بالای 60 سال و وابسته به او باشد، می توانند تحت پوشش قرار گیرند.

زنان می توانند تحت شرایط زیر پوشش بیمه والدین خود را داشته باشند: حداقل سن برای پدر 60 سال و برای مادر 55 سال است، هیئت پزشکی قانون تامین اجتماعی ناتوانی آنها را تایید کرده است و از هیچ جا مستمری دریافت نمی کنند.

بیمه زنان خانه دار نوعی حمایت از زنان است تا در صورت مواجهه با مشکلاتی مانند از کار افتادگی و نداشتن درآمد بتوانند از مستمری خود استفاده کنند.

زنان می توانند توسط پدر یا شوهر بیمه به طور همزمان محافظت شوند و بیمه زنان خانه دار است. بنابراین در این صورت نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای پوشش درمانی در بیمه زنان خانه دار نیست.

دوره پرداخت بیمه زنان خانه دار جزو سوابق بیمه محسوب می شود. حتی اگر خانم بعدا مشغول به کار باشد، تمام پرداختی های بیمه با هم محاسبه می شود و نیازی به انجام کاری برای انتقال نیست. همچنین امکان انتقال سوابق بیمه زنان خانه دار به سایر بیمه ها از جمله خدمات پزشکی بیمه و نیروهای مسلح بیمه وجود دارد.

بیمه زنان خانه دار شامل غرامت بیماری و بارداری نمی شود.

بیمه زنان خانه دار شامل پرداخت هزینه پشتیبانی و پروتز نمی شود.اگر پوشش تعمیر و نگهداری دریافت کرده اید، می توانید از بیمه تامین اجتماعی برای بازپرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری با توجه به قیمت و با فرانشیز استفاده کنید.

اگر به هر دلیلی چندین ماه بیمه را پرداخت نکنیم، امکان پرداخت ماه های قبل وجود نخواهد داشت.

امکان بازیابی پرداخت بیمه وجود ندارد. در صورت شروع تا زمان بازنشستگی به پرداخت بیمه ادامه دهید.

اگر خانمی در شرکتی کار می کند و مشمول بیمه اجباری می شود، امکان پرداخت بیمه زنان خانه دار به او وجود ندارد.

امکان تغییر نرخ بیمه (18% به 12% یا بالعکس) پس از پایان قرارداد وجود دارد.

حق بیمه زنان خانه دار درصدی از حقوق مصوب کمیسیون عالی است. با افزایش حقوق، حق بیمه نیز افزایش می یابد.

روش محاسبه مستمری بیمه زنان خانه دار مانند سایر بیمه تامین اجتماعی است.

اگر خانمی به صورت پاره وقت در شرکت باشد و به همان تعداد ساعت بیمه محاسبه شود، نمی توان با بیمه زنان خانه دارA کمبود را جبران کرد. در این مورد، بیمه باید اختیاری باشد. مقاله تفاوت بیمه اختیاری و اجباری را بخوانید.

بانوان ایرانی مقیم خارج از کشور نیز می توانند از این بیمه استفاده کنند.

در صورت فوت شخصی به بازماندگان وی طبق شرایط حرف بیمه مستمری پرداخت می شود.

دختران زیر 18 سال در صورت دریافت گواهی رشد می توانند بیمه زنان خانه دار دریافت کنند.

چگونه بیمه زنان خانه دار بدست آوریم؟

در این مقاله بیمه زنان خانه دار سعی داریم به جزئیات کلی این بیمه مفید برای همه خانم های خانه دار بپردازیم تا بتوانید به راحتی این بیمه را از تامین اجتماعی تهیه کنید. کسب دانش برای کمک به شما در بهره مندی از خدمات سازمان اجتماعی تایمان و سایر بیمه به شما کمک می کند تصمیم بهتری بگیرید.کارشناسان بیمه.com با هدف ترویج فرهنگ بیمه، همیشه سعی می کنند با اطلاعات به روز در مورد بیمه ها در مجله بیمه شما را با تمام زمینه های صنعت بیمه آشنا کنند.

منبع: بیمه زنان خانه دار